Helgens händelser och Avon

Så var den helgen förbi och jag är mer än redo att ta emot en ny vecka. Jag ser verkligen inte framemot den, med tanke på att den innehåller ett föredrag, en tent samt lite mer jobb på slutarbetet. Men det är bara att bita ihop, so let's do this!! 
 
Helgen har varit rätt så lugn, vilket jag har varit glad över. Egentligen har jag väl inte gjort något vettigt under hela helgen, förutom att jag varit ut på promenader med hunden och D. Jag hade tänkt plugga till tenten, men jag fann aldrig nån motivation till det. Så istället kommer jag lämna allt till sista minuten och panikplugga sen. Och då lär jag vara riktigt sur och vresig. Bara för att jag inte pluggat i tid. Ugh. Idag längtar jag mer än nånsin tills jag får mina ingenjörspapper i handen.
 
Oh, jag fick äntligen min Avon-beställning igår. Två nya parfymer som doftar himmelskt, värmeskydd till håret och ett supernaizzz nagellack. 
 
Superflummig inlägg, I know. Tack, hej och förlåt! 
 

Kommentera här: