Jullov, hey ho!

Juuuuullooooooov <3 
Och jag har lov fram tills 17 januari då vi kommer hem tillbaka från varmare breddgrader. Om tre veckor sätter vi oss på flyget som tar oss till Teneriffa, och jag är så excited. Äntligen värme, sol, kalla drinkar, sola, bada, köra vattenskoter osvosvosv. 
 
Min tisdagsmorgon började med att storstäda hela rummet. Ingen rolig syssla precis, men det var ett måste att göra. Snart ska jag bege mej till stallet för att mata mina fyrbenta hårbollar och sen ska jag bege mej in till Jeppis city för att handla lite julklappar och ta en kaffeskvätt med A. En väldigt skön ledig tisdag! 
 
Imorgon ska jag till jobbet för att skriva på arbetskontrakten. Japp, i februari börjar jag jobba som RCM-ingenjör vid UPM. Och jag kan nog inte vara lyckligare. Jag har ett jobb som väntar, jag blir färdig ingenjör till våren, jag ska flytta hemifrån, jag får lära mej att stå på egna ben. 2017 - jag ser så fruktansvärt mkt framemot dej! 
 
En bild från helgen då vi var på förlovningskalas/fest hos min bästa vän! <3 

Kommentera här: