Fortfarande inga nya bilder, sorry!

Vi kör med instagrambilder nu när jag ändå inte har tagit några nya bilder. Jag borde ta mej i kragen och köpa en ny systemkamera, men jag känner att jag för tillfället inte har riktigt råd. Ska vänta tills jag börjar sommarjobba, så då ska jag köpa en ny Nikon. Jag var såååå nöjd med min Nikon D3000, men den äro inte längre vid liv. Vila i frid, du var en trogen vän under de åren vi hade tillsammans! 
 
En ny vecka har kört igång och denna kväll spenderas med att läsa till morgondagens tent i VVS. Är väldigt glader också eftersom jag får åka hemhem till Katternö redan i övermorgon, vilket betyder att: JAG HAR SPORTLOV I 11 DAGAR!!! Herre du milde, vad skönt det ska bli!! Jag ska ut på ridturer, jag ska ut på promenader med hunden, jag ska träffa vänner, jag ska ut på en shoppingtur, jag ska lösa korsord, osv. Har en massa roligt som jag gärna vill hinna med under lovet. 
 
Nu fortsätter mitt spännande studieliv med tentläsning och sen blir det sovdags.

Kommentarer:

1 D:

Ooh, ja kommer gärna med på nån ridtur, så så härlit ut när ni kom förbi i helgen! :)

2 D:

Sv: Jo, passar säkert bra :)

Kommentera här: