Party hard while you're young

Solen skiner ute och här sitter jag inne med huvudvärk och en väldigt trött kropp. Det blev utgång igår med ett par vänner och vi kom hem lite för sent. Så idag mår jag som jag förtjänar, haha. Studielivet är som bäst när man lite spontant drar ut med en hel hög goda vänner. Det är dessa händelser som man kommer minnas sen när man är gammal och grå och sitter på stickträff med sina andra gråa tant-vänner. Men från det ena till det andra, så var det synd att DJ:n var värdelös. Hela kvällen gick mestadels ut på att vänta tills han spelade nån bra låt eller slutade att sjunga livemusik. blä! 
 
Idag får jag åka hem till mitt vackra Katternö igen och påbörja mitt 11 dagars långa sportlov. *tjoar lite extra*. Synd bara att våran lektion slutar först en fem tiden ikväll, så det tar så länge innan man är hemma. Ska ikväll LÖSA KORSORD för det har jag längtat efter att få göra hela veckan, men har inte hunnit. (tant-varning igen). Dessutom har mamma köpt en korsordslexikon som jag kommer ha som lite "fusk" sådär vid sidan om, wihihihii. Så kul! 

Nu ska jag hoppa i duschen och ställa mej så jag inte ser alltför sliten ut tills jag ska till skolan. Tjilevipp! 
 

Kommentera här: