Solskensritt

En fin helg har jag lämnat bakom mej och sportlovsveckan har börjat riktigt bra. Så vad har hänt under helgen? 

Lördag: Hästarna fick ha vilodag. Spenderade istället dagen hemma hos mormor och morfar tillsammans med nära och kära. Vi hade en superhärlig dag! Kvällen spenderades med goda vänner på Black Sheep (som jag fortfarande vill kalla Netti!!!).
 
Söndag: Sov för engångsskull hemma i min egna säng med hunden, som jag inte gjort på en evighet. Så skönt! Förmiddagen var vi igen hemma hos mormor och morfar och sen mot eftermiddagen blev det en lång ridtur med E och D. Zorro var väldigt fjanttig när vi hade sällskap av E's häst. Vi skulle absolut visa upp oss och fjantta runt under hela ridturen. Knashäst! Ridturen överlag gick suveränt, trots att det mot slutet blev lite kallt. Sen mot kvällen var det tänkt att jag skulle umgås med fästmannen, men jag somnade så fort jag kom dit och sov tills halv 7 imorse när jag skulle köra honom till jobbet, hehe. 
 
Min måndag har varit fullspäckad, men grymt bra. Morgonen började med en ridtur med N, gick superbra även idag. Zorro var lite småtrött efter gårdagens ridtur, men Mama var full av energi som vanligt. Efter våran härliga ridtur i solskenet tog jag ännu ut hunden på en promenad i det härliga vädret. Så mysigt! Stack sen iväg till sjukhuset en sväng för att besöka moffa och sen blev det träff med A samt en kort promenad med hennes hund. Men nu är jag hemma tillbaka och fördriver tiden tills klockan 12 inatt när jag ska hämta fästmannen från jobbet. Bara 6 timmar kvar att fördriva. Hej tv-serier och korsordstidningen! 
 
 
 

Kommentera här: