Hästsnack - Dinner in the sky - Umeå - Möhippa

Hej på er igen efter två veckors bloggpaus. 
Åh, det har hänt så otroligt mycket under de senaste veckorna så jag vet inte ens var jag ska börja. 

Hästarna är fortfarande på sommarbete hos P och A's, och de har dessutom fått en ny kompis i hagen, fjordingen Raggi. Mama är the Queen of everything medan Zorro försöker vara så otroligt bossig över Raggi. Det är ovant att se Zorro vara så bossig när han annars här hemma är i underläge, haha. Hörumban drog igång förra veckan och igår fick vi hem det sista lasset, så nu är alla 700 höbalarna hemma och staplade. 
 
 
 
 
 
 
Tidigare i sommar beställde jag, fästmannen samt föräldrarna biljetter till Dinner in the sky-eventet som ordnades i Vasa. Så i fredags var vi uppe i det blå och njöt av en god middag bestående av för-, huvud- och efterrätt. Det var nog verkligen en upplevelse att sitta och äta uppe på 45 meters höjd. 
 
 
   
 
 
 
Så var vi ju också till Sverige ett varv med gubben. Jag som aldrig har besökt Umeå tidigare så måste nog säga att det var en väldigt liten och söt stad. Jag blev nog positivt överraskad eftersom jag hade väldigt låga förväntningar. Det var en fin resa med gubben på tumanhand och vi fick lite kvalitetstid tillsammans som vi inte  hinner ha alltför ofta. Vi bodde på Comfort Hotel Winn som låg mitt i centrum och det var verkligen ett hotell som jag kan rekommendera! 

 
 
 
 
 
 
 
 
I helg var det möhippa för kära syster som gällde. Vi spelade paintball, åt god mat och senare mot kvällen stod det lustparty på schemat. 
 
 
    
 

Kommentera här: