Dermosilprodukter och födelsedagspresent

Igår fick jag min efterlängtade Dermosilbeställning. Jag har aldrig varit riktigt förtjust i deras produkter, men tänkte att jag ska ta och prova på nu när jag ändå hade en vän som skulle skicka iväg en beställning. Jag beställde efter en primer, en "makeup fix" (vad är ens svenska benämningen på denna???), ögonbryns- och fransgel, rouge och en sminkborste. Förhoppningsvis blir jag positivt överraskad och fastnar för dessa produkter, men vi får se. 

När jag kom hem från jobbet idag så väntade en fin påse på skrivbordet. Eftersom mamma gav tillåtelse att jag fick öppna min födelsedagspresent redan idag så gjorde jag det, hehe. Jag kunde inte hålla mig! Den innehöll min absoluta favoritparfym, Dolce&Gabbana the one, och mascara. Jag tjatar nästan konstant om hur jag har slut på mascara, eller hur dåligt mascara jag har för tillfället så det passade sig utmärkt att få en ny mascara. Tusen tack mamma och pappa för den fina födelsedagspresenten! <3 
 
Som bäst väntar jag på att E ska dyka upp så vi kan styra kosan vidare mot Sandåsen. Så ifall ni imorgon ser på tidningen att jag och E fortfarande är försvunna så vet ni var ni ska börja leta. Nånä, skämtåsido! 
 
Jag har heller inte visat ännu vad jag shoppade i Helsingfors, men det tar jag i ett annat inlägg. Måste först ladda kameran och fota kläplaggen. Men jag tar det senare i veckan, håll utkik! 
 
 

Kommentarer:

1 josephine Asplund:

Hoppas du får en fin kväll! Kram <3

Kommentera här: