Ledig tisdag!

Hälå!
Ledig dag idag, så skönt! Struntade i den enda lektionen jag hade idag och följde med kämppisen till hennes skola och sen traskade jag ensam hem tillbaka. Mycket roligare att vara ute i det härliga vädret än att sitta inne på en tråkig lektion. Ska göra lite skolarbeten nu när jag ändå har lite tid innan jag sen ska hämta kämppisen och styra kosan mot Combo loppiset. Yay! 

Tar påsklov redan imorgon och tar ledigt fram tills nästa veckas tisdag. Så på onsdag tar vi nya tag igen med skolan och hoppas på att skolmotivationen återvänder tills dess. Har redan tänkt ut så mycket roligt jag ska hinna med under det korta påsklovet. För det första så ska jag försöka hinna ut på så många ridturer som möjligt! Hann inte och var riktigt trött efter resan till Västerås, så det blev inga ridturer under helgen som var. 
 
Dags att återvända till skolarbeten med en kaffemugg och CCR som spelas ur högtalarna. Ha en fin tisdag! :) 
 

Kommentera här: