Minion-klocka

Dagens bästa inköp!! (ursäkta kvalitén på bilden, tog den från instagram)

Hälå! 
Klockan hittade jag på ett loppis som jag och pappa besökte idag. Kul med lite father-daughter time! Förutom klockan så slarvade jag också hem ett fotoalbum som jag sen ska fylla med bilder från våran resa till Gran Canaria. Framkallade lite andra bilder också i samma svepa, så nu får jag vänta på att de 100 bilderna ska dimpa ner i postlådan. 
 
Tog ut hästarna på varsin promenad idag eftersom de båda verkade så slöa. Tanken slog mej då att denhär gången även ta med mej hunden när jag tar ut Mama på promenad. Så där gick vi alla tre på rad och det gick hur bra som helst. Lite skeptisk verkade hunden till först när hon såg att även Mama skulle med, men sen gick det fint! 
 
Resten av kvällen tänker jag inte göra särskilt mycket. Har god lust att åka till butiken och köpa en ny korsordstidning. I think I will do that, om jag orkar. Men först blir det myspys med hunden och lite kvällsmat. 

Kommentera här: