Rise above the storm and you will find the sunshine


Se så fint det var imorse här i mitt vackra Katternö. Alltså jag dör, så fint! 
 
Dagen har varit ganska lik de andra dagarna hittills. Fast idag var det riktigt tungt att kliva upp ur sängen halv sju för att skjutsa fästmannen och svärmor till jobben innan jag själv skulle bege mej hemåt. Hem kom jag iallafall och tog direkt ut hunden på en timmes promenad. Härligt att vara ute när solen håller på att stiga upp bakom trädtopparna och man inser att det kommer bli en solig och fin dag. 
Hästarna fick komma ut på varsin ridtur idag. Mama gick så sjukt fint och hon har redan fattat vinken jag försökt ge om att INTE rustrava. Istället travade hon saktat och mjukt och jag kunde sitta ner i traven. Zorro gick lugnt och fint idag bortsett från ett par hopp till sidan när han såg egna spöken.
 
Väntar som bäst på att fästmannen ska höra av sig när han ska hämtas från jobbet. Sen blir det antagligen en chillkväll resten av dagen, åtminstone för min del. Ska lösa korsord och spela lite playstation resten av kvällen, hihiiii. 

Kommentera här: