Snabbt och flummigt inlägg

SÖTNOS <3 
 
Helgen börjar sakta men säkert lida mot sitt slut. Synd att helgen har varit så kort så man inte har hunnit med allt som man gärna hade velat hinna med. Men åtminstone har jag sluppit ut på ridturer, hälsat på moffa och träffat min fina vän E!
 
Igår blev det varsin skrittrunda med hästarna och idag blev det en lite längre ridtur tillsammans med N. Gick grymt bra! Dock så vet jag inte vad hästarna såg för egna spöken ute i skogen idag. De rent ut sagt vägrade att gå framåt, ingendera utav hästarna vågade sej framåt. Det slutade med att jag fick hoppa av och släpa med mej Zorro förbi de farliga stenbumlingarna som det tydligen handlade om. Zorro is not smart, don't be like Zorro. haha! 
 
Resväskan är packad så nu behöver jag endast styra kosan mot systerysters senare ikväll och övernatta där. Sen blir det Sverige, Västerås all week long! Det blir tomt här på bloggen under veckan, men jag återkommer när jag väl är hemma tillbaka nästa helg. 
 
Alltså det här inlägget blev halvflummigt.. men try to survive, pleees! 

Kommentera här: