Studielivet när det är som värst!

Här var det tomt, I'm so sorry! Jag har tagit vara på de lediga dagarna jag haft, haft feber, spelat CoD med fästmannen och annars bara tagit det riktigt lugnt. Har inte kunnat göra så mycket när febern och flunssan slog till. Är fortfarande inte helt i skick, så får ha så lov att ta det lugnt ett par dagar framöver också. Skulle så gärna ha velat åka ut på en massa ridturer nu när vägarna ÄNTLIGEN är i gott skick.
 
Imorgon är det back to school igen som gäller. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag ser listan på alla uppgifter, inlämningar, rapporter, tenter och föredrag som ska göras. Idag är igen en sån dag när jag verkligen ifrågasätter mej själv att VARFÖR jag gjorde ett så dumt val och började på ingenjörsutbildningen.. 
 
För tillfället håller jag på och kockar ihop dagens mat åt familjen. Det blir något så exotiskt, något alldeles speciellt. Något som inte är svårt, men heller inte för enkelt att tillreda. Makaroner och maletkött. haha! Sen fortsätter denna soliga dag med att jag sitter inne och läser till morgondagens tent i tribologi. Gotta love life! Iallafall vet ni nu att jag fortfarande är vid liv, med nöd och näppe. Pusshäääj! 
 
 

Kommentera här: