2007-2016

Jag hittade min länge försvunna ulkoinen kovalevy. Alltså kära Laura, hur har du sett ut egentligen under årens gång? Tur att man blir äldre och (förhoppningsvis) klokare med åren. 

Känsliga läsare kan sluta läsa här och klicka sig vidare till någon annan hemsida. 

Vi börjar från år 2007:

Nee, vadå ofräsch hy???? Och varför har jag på mig världens töntigaste och fulaste smiley-huppari??

Samma jäkla smiley-huppari.... OCH PALESTINA-SJAL!!! Snälla vän... 


År 2008: 
Håret skulle spärra och vara så fluffigt som möjligt, för det var coolt enligt Laura, 14 år. 
 


Med tanke på högen med toapapper i bakgrunden så var det alltså bäst ljus för att ta selfies i WC:n. 


År 2009 (årtalet då jag tydligen märkte att smink i överflöd är snyggt..):
Det var viktigt att kanten på pieces-trosorna skulle synas. Det var pop i skolan under min tid! Rosa kant och gult bälte... fint matchat, verkligen! 

   
 
försök till duckface som lite misslyckades..?


År 2010 (året när jag fick ordning och reda på kråkboet på mitt huvud och lärde mig att inte överdriva med sminket):
 
 
 
Jag gjorde misstaget och klippte pannlugg.. Never, ever again! 
 
 
År 2011:

  
 
 
År 2012:
 
   
 
Aaaaalltför ljust hår, omg!
 
 
År 2013:
 
Jag har bara några bilder från år 2013, antar att jag miste alla mina bilder när min dator tiltade. 
 
 
År 2014:
 
  
 
 
År 2015:
 
 
År 2016:
 
 
Kan som sista bild bjuda på från photoshooten när syster råkade ta bild i rätta sekunden då jag blev rädd och försökte springa undan en humla som surrade bredvid. 

Tack och förlåt!

Kommentera här: