Godmorgon från Katternö!

Godmorgon från ett soligt Katternö! 
För första gången på en evighet så har jag sovit hemma. Skönt att vakna upp tidigt när solen lyser in i rummet. Rummet har blivit sådär halvt städat och snart blir det morgonkaffe med brorsan som är påväg hitåt. Sen ska jag sadla hästarna och bege mig ut på två ridturer som jag har sett framemot hela morgonen, wihiiii! Och sen mot kvällen blir det ännu en promenad med D. Ayeah, det kommer bli en suverän lördag dehär! 
 
Håller som bäst på att ladda min gamla systemkamera, så ska se ifall den fortfarande klarar av att fotas med idag. Jag bestämde mig igårkväll för att med de första lönepengarna som rullar in om en vecka så ska jag inhandla en ny systemkamera! GoPro:n får vänta tills senare i sommar. Det kommer såklart bli en Nikon, för den gamla jag hade så var jag så nöjd med. Är så less att den dog! 
 
Tja, nu blir det morgonkaffe och morgonmål innan jag sen får bege mej ut till stallet. 
 
 

Kommentera här: