Hej igen!

Här kikar folket in trots att det ekar tomt. Gårrstoran ursäkt fö he. 

Det har hänt en hel del sen sist:
- Tredje året som ingenjörsstuderande är avklarat. Bara ett år kvar och sen är jag äntligen färdig, woppwopp.

- Haft en veckas sommarlov innan sommarjobbet drog igång.



- Återvänt till mitt absoluta favoritjobb. Mina två första veckor har gått fruktansvärt bra, och det känns bra att än en gång få vara en i gänget.

- Ridit barbacka i terräng och hoppat med hästarna.

 
- Varit på en dagsresa till IKEA med vänner + brorsan.

 

- Passat på att njuta extra mycket av att äntligen få vara i hemtrakterna i 4 långa månader. U-N-D-E-R-B-A-R-T!

 
Tja, det är väl det som har hänt sådär i stora drag. Jag ska försöka hinna blogga lite oftare. Jag har bara haft så lite motivation. Men vi tar nyyy taaage nu bara, jajja! 

Kommentera här: