Det som hänt under tiden det varit tyst på bloggen:

   
1. Höstpromenad med Mama.
2. Veterinärbesök med hunden, som dessutom fick ett superfint rosa bandage. 
3. Spelat playstation med gubben. 
4. Varit med som sällskap när gubben har varit och jagat änder. Jag har däremot bara suttit i skogen och ätit grillkorv och pinnbröd, matvrak94. 
 
    
5. Gubbens jakthund som väntar på byte och däremellan är och håller mig sällskap (och äter grillkorv med mig).
6. Ridtur med min fina prins.
7. Katternö, mitt vackra Katternö. No words needed.
8. Prinsessan <3 
 
   
9. Kvällsmat åt havremopparna.
10. Selfie.
11. Varit på Wasa by night tillsammans med min fina väninna.
12. Torsdagsjakt med gubben. 
 
   
13. Jägaren <3 
14. Höstpromenad/ridtur med mor, far och hunden.
15. Prinsen fick skutta lite. 
16. Racerheppan. 

Kommentera här: