Teneriffa, dag 7 - Tatueringar

Sista dagen på Teneriffa så beslöt vi oss tillsammans med brorsan och fästmannen att tatuera oss. Jag tog en fastnyckel på armen. Och som de två tidigare tatueringar jag gjort, så har även denna en story bakom sig. 

Denna fastnyckel tog jag eftersom jag kommer klara ingenjörsutbildningen, vilket har varit mitt mål i 4 år. I fyra långa år har jag kämpat med denna jäkla utbildning, och nu börjar jag se ljuset i tunneln. Jag vet att jag kommer gå ut skolan med ingenjörspappren i handen. Tack vare denna utbildning har jag dessutom kommit i kontakt med världens bästa arbetsplats samt lärt känna en hel hög med underbara arbetskompisar. Om det inte var för denna utbildning så skulle jag idag inte hålla på med slutarbetet och dessutom börja jobba som RCM-ingenjör om 2 veckor. Jag är så tacksam! Så denna fastnyckel symboliserar målet jag haft i dessa fyra långa år, att klara ingenjörsutbildningen. 
 
 
  
 
 

Kommentera här: